زمان پخش برنامـه یک دو سه خنده از شبکه نـهال + جزئیـات

زمان پخش برنامـه یک دو سه خنده از شبکه نـهال + جزئیـات

به گزارش سایت دریـایی ها : احسان در شبکه نهال برنامـه تعاملی یک، احسان در شبکه نهال دو، سه، خنده  از بیست و چهارم اسفند ماه 95 و در ایـام تعطیلات عید نوروز 96 کودکان 7 که تا 12 ساله را مـهمان لبخند خواهد کرد و کودکان مـی توانند،با ارسال ویدئو درون برنامـه ایفای نقش کنند.

احسان مـهدی کارگردان و تهیـه کننده برنامـه  یک، دو، سه، خنده گفت: این برنامـه بـه صورت تعاملی و با هدف افزایش مـهارت های فردی و اجتماعی درون جهت تحقق اعتماد بـه نفس تولید مـی شود.

احسان مـهدی تاکید کرد: فصل اول این مجموعه درون 65 قسمت تهیـه شده هست و هر برنامـه درون جمعه ها و روزهای فرد از شبکه نـهال پخش مـی شود و تکرار این برنامـه درون روزهای زوج خواهد بود.

وی افزود: علاوه بر این، برنامـه یک، دو، سه، خنده شامل آیتم هایی مانند دوبله انیمـیشن، کاردستی، برنامـه عروسکی و بخش های مختلف طنز هست که درون مدت 22 دقیقه از شبکه نـهال پخش خواهد شد.

لازم بـه ذکر است  برنامـه یک، دو، سه، خنده با توجه بـه سیـاست کلان سازمان صدا و سیما درون جذب مخاطب و استفاده از ظرفیت های نو و پویـای رسانـه ای بـه صورت تعاملی تولید مـی شود و ظرفیت مناسبی به منظور جذب مخاطب کودک و اخذ باز خورد از مخاطب داراست.

. احسان در شبکه نهال . احسان در شبکه نهال




[زمان پخش برنامـه یک دو سه خنده از شبکه نـهال + جزئیـات ... احسان در شبکه نهال]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sun, 01 Jul 2018 02:05:00 +0000